Ratko thank you


Ratko Zimmermann  fare thee well







Zahvala i pozdrav 

Poslano:11. siječanj 2012 14:54
Prima:
Privici:
Poštovane i poštovani,
suradnici i suradnice,
prijatelji i prijateljice!


Nakon 42 godina rada i 65 godina života istupio sam iz „radničke kolone“ i počinjem šetati
malo sa strane - promatrajući Vas koji nastavljate. Tako to mora biti. Nasreću ali i nažalost.


S nekima od Vas samo sam se družio, s nekima opsežno i kvalitetno surađivao a s nekima nažalost samo susretao ili čuo. 
No i pored toga ostaje mi jedno veliko iskustvo i zadovoljstvo što sam imao prigodu upoznati Vas i družiti se s Vama
kao i ponos na sve dobro što smo zajedno učinili i kroz što smo zajedno stručno prolazili. Kao što vjerojatno već
znate nova Vlada RH će konačno konstituirati Hrvatski Zavod za prostorno uređenje (kažu da će se tako zvati!).

Mislim da svi možemo biti zadovoljni i sretni što danas u Hrvatskoj djeluju 22 JU Zavoda (2 u Zagrebu)
koji svojim stručnim potencijalom predstavljaju garanciju da će Prostorno (regionalno) i Urbano (urbanističko) planiranje
preživjeti ova teška nadolazeća vremena i da će svojim radom bitno pomoći da se Hrvatska gospodarski „pokrene“.

Kada k tomu zaživi 23. Zavod (Državni) koji bi morao, pored ostalog, odigrati ulogu „objedinitelja i inicijatora“
Skupnog rada i stručnog usavršavanja svih stručnjaka svih Zavoda – kako bi kao „momčad“ imali veću stručnu snagu i vrijednost
nego puki zbroj vrijednosti pojedinaca – Gdje će Vam (nam) biti granice utjecaja!
(Pogledajte Real Madrid bez i sa Murinjom – jedan ili nekoliko pravih ljudi čini razliku!)

Naš kolega Željko Veseli se vratio kući (nakon tri tjedna bolnice i operacije). Sada je izuzetno dobro.
Međutim neće ga biti na poslu mjesecima (ako se uopće vrati raditi).

Zbog „rastavljanja“ MZOPUG u dva ministarstva izvode se veliki radovi i na
mrežama i na serverima. To je jedini razlog da će Vam pristup GIS-u Prostornih planova
Republike Hrvatske putem Interneta biti „otvaran“ vjerujem krajem ovog mjeseca.
Nadam se da će za neke „gisovski siromašnije“ Zavode to biti od velike pomoći u
Njihovom svakodnevnom radu a jednako tako imat ćete uvid u cjelokupnu hrvatsku
Prostorno-plansku praksu – što Vam također može pomoći da unaprijedite kvalitetu
svoga stručnog rada (Više ljudi više zna!).

Na kraju, stavljam Vam na uvid moju kratku stručnu biografiju. Molim Vas da taj moj postupak
shvatite dobronamjerno (da me malo više upoznate) a ne kao neko nametanje u bilo kojem smislu.
Mišljenja sam da to sada mogu mirne savjesti učiniti jer više nisam u radnom „procesu“.
Budući da se sa svima nisam tijekom naših susretanja uspio više družiti i upoznavati
želim Vam na ovakav način prenijeti osnovne informacije o mojem životnom stručnom djelovanju.

Vjerujte mojem sadašnjem iskustvu: Život „proleti“ jako brzo - ali na svu sreću
najviše se pamte lijepi trenuci. Susrete i druženja s Vama ubrajam među najdraže i najljepše.

Za kraj ovog pisma – ostavljam Vam adrese ako ćete ikada poželjeti nešto mi poručiti, nešto me informirati
O svojem radu ili uspjesima. Vaš rad ću i dalje s velikim interesom pratiti.

Sretno i do nekog novog viđenja.
Hvala Vam svima na svemu.

Ratko Cimerman (ili službeno: Ratimir Zimmermann)
Vijenac Frane Gotovca 1, 10020 Zagreb (Dugave, Novi Zagreb)
Tel-kući: 6688-568
E-mail: ratko.cimerman@hi.t-com.hr